Blog

OBESITI

Sekiranya anda mempunyai BMI melebihi 30, sila ambil langkah pencegahan yang lebih kerana anda anda adalah golongan BERISIKO TINGGI .

Dalam pada itu, jgn lupa untuk menyediakan perlindungan takaful.. bukan nak guna sekarang. Bukan nak doakan musibah. Tapi risiko pada waris anda kan ada lagi tu..

Untuk pengiraan BMI https://www.calculator.net/bmi-calculator.html

Tak caya? Meh call saya 0173856122 sazrol. Tanya apa pun tak pa.

#sazlaa
Http://sazrol.wasap.my
Http://www.sazlaa.com/hibahtakaful

Meh menongkat

Sama ada selaju mana.. selambat mana.. semahal mana.. atau semurah manapun motorcycle kita.. pasti akhirnya kena berhenti untuk isi minyak atau servis atau parking. Pada masa tu.. kita mesti kenakan tongkat pada dia.. kalau tak, pasti tak boleh berdiri sendiri.. takkan sepanjang waktu berpaut pada penunggang dan pembonceng motor. Walupun boleh dipasang serendah rm3.00 atau semahal rm300.00 besar peranannya.. walaupun kecik jer.. yang mungkin kita lupa..tapi kena pasanglah..

Hakikatnya.. tongkat Motorsikal tu bagaikan perlindungan takaful. Pasti diperlukan .. tapi kena pasanglah..kalau setendah rm3. Sehari mahal tak??? kalau dah tumbang, macam mana nak menongkat? Kalau tak percaya.. meh call saya..nak tanya pasal takaful. 017 3856122.. tanya apa pun tak pa..

#sazlaa

Http://ww.sazlaa.com/hibahtakaful

Http://sazrol.wasap.my

Sazrol Penongkat Keperluan Takaful anda-

 

Meh sorok-sorok

Ramai kaum isteri yang whatsapp saya tanya, boleh ke ambik hibah sorok-sorok daripada suami?

Saya jawab BOLEH.

Nanti, jadi pape kat suami, hutang dia yang sorok-sorok akan muncul. Isteri lain yang dirahsiakan pun akan keluar juga minta share.

Tak percaya.. ? Meh call saya. Tanya apa pun tak pa..

017 3856122
#sazlaa
Http://www.sazlaa.com/hibahtakaful
Http://sazrol.wasap.my